Άντρος Ευσταθείου

(Photo from his exhibition at Gallery Morfi in 2000)

 

Γεννήθηκε στην Λάρνακα Λαπείθου Κερύνειας το 1964.  Κατά την περίοδο 1989-94 σπούδασε στην Νέα Υόρκη στο ΝΥ studio school.  Με την ολοκλήρωση των σπουδών του επέστρεψε στην Κύπρο όπου ζει και εργάζεται στην Λεμεσό.

Έλαβε μέρος σε αριθμόν εκθέσεων στην Κύπρον και εξωτερικό και απονεμήθηκαν διακρίσεις όπως συνοψίζονται πιο κάτω.

 

 

 

ΕΚΘΕΣΕΙΣ

 

Ατομικές:

 

1994: gallery του NY studio school

 

1996: Gallery Mορφή

 

1998: Gallery Mορφή

 

1999: Λευκωσία - Gallery Moρφή σε συνεργασία με την Gallery Aργώ

 

2000: Gallery Moρφή

 

 

Ομαδικές:

 

Έλαβε μέρος σε πολλές ομαδικές εκθέσεις όπως στην Gallery Moρφή, EKATE και Δημοτική Πινακοθήκη Λεμεσού.

 

 

 

ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ

 

Το 1992 δουλειά του καλιτέχνη επιλέγηκε από τον εκδοτικό οίκο (Prentice Hall) για να περιληφθεί σε παγκόσμια έκδοση βιβλίου ζωγραφικής με τίτλο “Space Form and Expression”.  Eπίσης η Unicef επέλεξε δουλειά του καλιτέχνη, η οποία χρησιμοποιήθηκε στα πλαίσια των προγραμμάτων της.

 

 

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΤΟΥ

 

Μέσα από τα έργα του αναδεικνύεται η ψυχική αντίληψη του ζωγράφου για την τέχνη.  Τα θέματα των έργων του αντικατοπτρίζουν τον εσωτερικό κόσμο του καλιτέχνη, εμπνευσμένο από τα  εξωτερικά  ερεθίσματα του περιβάλλοντος του.  Τα αρχικά στοιχεία που χαρακτήριζαν την δουλειά του ήταν ο χώρος, το σχέδιο και η ατμόσφαιρα ενώ με την πάροδο του χρόνου μέσα από τα στοιχεία αυτά  δημιουργήθηκε μία άλλη διάσταση προς την κινητική απλότητα και αυθορμητισμό.

 

Σχόλιο της δουλειάς του καλιτέχνη από τον Στας Παράσκο:

O Αντρέας είναι ζωγράφος της φιγούρας όπου εισαγάγει αφηρημένα στοιχεία μέσα στο έργο του, αφού σπούδασε στην ΝΥ όπου γίνονται οι πιο ακραίοι πειραματισμοί αφηρημένης έκφρασης.  Ζωγραφίζει με μεγάλη ευαισθησία χρώματος και ενώνει όλα τα στοιχεία σύνθεσης σε οργανικές αρμονίες.  Σχηματοποιημένες φόρμες, πηγές φωτός, δημιουργούν μια σουρεαλιστική ατμόσφερα και συμβολίζουν την παράλογη διάσταση της ανθρώπινης φιγούρας.  Η εκτέλεση των έργων του Αντρέα μαρτυρούν ότι η μαστοριά στην ζωγραφική της Κύπρου δεν σταμάτησε με τον θάνατο του Διαμαντή.